17:41 MÖRKT!

klockan är bara 17:41 och det är kolsvart ute! jag hatar verkligen vinter, på vissa sätt mer än andra. det är bara så ruggigt kallt och blåsigt, blött och framför allt mörkt. men fördelarna finns ju. varm oboy, filtar, brasor, mys under täcket, skidresor, mysiga kläder och tända ljus. myyyyyyssssigt :)

dagens shoppande blev inte mycket alls :( hittad ingenting i affärerna vilket är olikt mig. inga skor, ingen tunika och inga jeans. inte för att jag kollade sådär jätte noga eftersom någon frös och ville se OTH men jag hittade två prylar som ni får bild på senare ikväll.
halv åtta ska jag och paulina på friskis för ett 75 MINUTERS MEDELPASS. det kommer blir tungt men jag tror min kropp behöver det efter allt gottande i tunisien och alla fika som jag och paulina åt förut. sen har jag hört att det blir mat för 600 pers hos paulina på fredag, vilket är mysigt men oj vad det blir friskis efteråt....

kraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0