ååh nu är det inte långt kvar!

gårdagen gick så otroligt bra och mycket med skratt förgyllde dagen. Karoline&jag har upptäckt att vi båda ÄLSKAR dataspelet the sims... snacka om nördigt men det är bara så sjukt kul! i allmänhet var ´dagen riktigt bra och gick smärtsamt förbi.

idag är det sol sol sol ! vilket kanske är mindre bra eftersom jag åker snart och då hoppas jag verkligen att det vräääker ner och är kallt här. nej kanske inte så dramatiskt men lite kyla kan ni allt ta ;)
eftersom vi hade prao föraa veckan så var lektionerna idag inte så utmanande utan det var bara att lyssna the hole time. inga läxor heller, SKÖNT! + att vi fick tillbaka engelska uppsatsen och på mitt papper står det VG+ . jag är så stolt :D

sen blir det ett minus för att jag faktiskt fotat en outfit bild både söndag, måndag och idag men jag hitatrr inte sladden till kameran , så det kanske är dax att börja leta snart . eller?

vihörssen!
kraam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0