bomber och granater

Godkväll mina damer och herrar.
hoppas ni haft en bra dag hittills ?
min dag har varit super och den spenderades med paulina. vi körde rockband och kollade på tv, alltså var det en helt lugn dag idag. :)
jag har precis ätit och nu ska jag strax börja överföra alla bilder från tunisien till datorn, sen ska det redigeras och hinner jag så hamnar dem här senare ikväll.


är det bara jag som tycker att det har börjat regna ner bomber över nyköping?
alltså inte i form av dödande läskiga bomber utan andra slags bomber. som blogg-bomben. jag hakade på karro som började och då var det inte så himla många, enligt min mening, som hade blogg men sen; BOOOM! alla har nu blogg, verkligen alla. jag personligen ser det inte som en dålig sak, bloggberoende som jag är, utan jag tycker det är jätte kul att läsa allas bloggar.
nästa bomb kom för några veckor sen. BOOOOOM! och alla åt clementiner/mandariner. plötsligt så hade alla dem legandes i fruktskålen i sina kök, inte minst min familj.
förstå mig inte fel nu, alla får väl äta clementiner/mandariner om dem vill det är inte min ensak. men det som förvårar mig är att bara helt plötsligt gör alla det. på en och samma gång?

det är sådant här jag tänker på när jag inte kan sova.
vi hörs kanske sen!
kraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0