det blev en storslagen kväll!

ojojoj, måste ta ett djupt andetag efter allt skratt. två små skitar dissade mig och min kväll i sista stunden. som tur var frågade silan om hon och emma kunde komma på besök och kolla idol ? SJÄLVKLART. och tro mig , de bjöd på mer än bara idol. telefonsamtal, hög midja, john lennon och AMIGOS. ojojoj, tack tjejor för att ni räddade min kväll! :)

bilder blev det också men av olika skäl hamnar de nog inte här , eller någon annanstans. men det kanske dyker upp ett smakprov senare i helgen. :)

kraaam
/linda

Kommentarer
Postat av: SSSSSS

HAHAHA- fyfan vad roligt det var! alltså, jag har inte garvat så mkt på en jävla lång tid o tack för det linda och emma - ni är bäst! PUSS från Osbourne a.k.A Silan=D

2008-10-04 @ 15:28:42
Postat av: Anonym

ÅHHHHHHHHH bra kvällllll <3

2008-10-05 @ 12:06:26
URL: http://ewatson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0