fräääsch morgon

hallå och godmorgon.
jag har precis tragit en lååång dusch, fräääscht.
igår fick jag och mamma smida ut en liten plan för att få upp resväskan på mitt rum så jag kunde börja småpacka. det är fortfarande lite grejer kvar, mest skönhetsprodukter. jag skrev en packlista här om dan och efter att jag hade pratat med karoline så strök jag faktiskt minst 15 grejer från min 2 A4 långa lista! karoline borde bli stolt över mig (a).
jag har fått den största väskan av alla här i familjen, och jag har inte mycket plats kvar fast det är rätt mycket kvar att packa ner... + att mamma tvingat mig att packa lite av niklas saker bara för att han har en hälften så liten väska som jag.
jo tjena, det kommer ju gå bra.
men nu är iaf dem största grejerna nerpackade så som mina&niklas cyklop och simfötter, bärbara dvdn som min bror tydligen MÅSTE ha med sig, locktången som MAMMA måste ha med sig och så lite av mina kläder. väskan ligger nu under min säng så att min daddi inte hittar den :)

tanken på att vi måste åka härifrån nypan klockan HALV TVÅ inatt ger mig rysningar. jag kommer säkert inte kunna somna vid nio så jag kommer väl sova en sådär 2 timmar i natt (y)
önska mig lycka till!

vi hörs sen
kraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0