Godmorgon!

jaha , idag är det praodag 1. jag sitter här och väntar på sadek som ska möta upp mig så ska vi cykla tillsammans in till stan. :)
vädret är bättre än igår, solen är framme och det är en riktigt fin höstdag.

på något konstigt sätt pirrar det i magen? inför vadå liksom, eller är det mensvärken som är igång och bråkar?
nej usch , ont i magen har jag iallafall och det blir inte bättre av att jag är såååå trött att jag skulle kunna somna med pannan mot tangentbordet. plus att mina naglar går av efter allt diskande igår :| och då menar jag inte millimeter utan verkligen HALVA NAGELN! skit ont gör det

vad gnälligt inlägg det blev, men så är det nog på mornarna
kraaam
/LINDA

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0