hejhej kjell !



"vi polacker är ju coolare än alla andra"


ja hej och hallå. här sitter jag, datanörd som jag är, och lägger in de sista bilderna från ett av mina minneskort så att dem är helt tomma och redo inför resan.
skoldagen idag var helt okej. alla lektioner var sjukt roliga, speciellt So/Sv som jag och Jenny skojade till in i det sista. sen var biologin inställd också så dagens slut tid var 14.15. jag tycke det var jätte tidigt men då ska vi inte prata om karoline som slutade 9.30! hon hade inte ens någon lektion, utan åkte hem igen lika fort som hon åkte dit. hennes 2-timmar-och-40-minuters-slöjd var inställd så hennes resterande lärare sa att det var okej för henne att traska hem. kul för henne... verkligen.

och förklaring till rubriken kanske skulle sitta fint. jo nu är det så att jag har en ny läsare, min So/Sv lärare Kjell. Han ville (ja han ville, det var inte jag som tvingade honom) ha min bloggadress så han kunde få läsa. han tyckte tydligen det var intessant och att han ville se hur jag skriver. så nu ska jag börja skriva jätte fint och noga så Kjell verkligen ser hur duktig jag är på svenska (a)
HEJHEJ KJELL!

kraaam
/ linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaha linda älskling jag slutade 08.30 :))))

2008-10-17 @ 17:46:12
Postat av: Anonym

hahaaha linda älskling jag slutade 08.30 :))))

2008-10-17 @ 17:48:47

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0