master of the café

ohyes that's me :)
nej nu kanske jag överdriver lite men det gick faktiskt sjukt bra för mig och sadek idag. allt bara flöt på och alla är så goa och glada, förutom conny som kan ta sig i ruumpan. Thao & Evelina kom förbi och fick en varsin mjölig kram. myyys.
någon (nämner inget namn) dissade klockan två så jag blev kvar själv med Malin, som förövrigt är Johans syster, vilket var toppen ! nu kan jag även hantera kassan och gud så skönt med en omväxling med allt disk & bak.

skulle ha slutat klockan fyra men jag stannade frivilligt kvar och hade vattenkrig med malin och passade på att öva lite extra med kassan. imorgon gäller väl typ samma sak, och det ser vi framemot.

nu ska det ätas! (ovanligt)
kraam
/ l i n d  a a  a a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0