men tråkigt

ja men visst är det tråkigt när saker och ting inte vill gå rätt ?
- jag hittar inte kamerasladden vilket gör mig förbannad
- min blogg blir tråkig utan bilder p.g.a av att jag inte hittar sladden
- jag har ingen bikini (typ) tills på söndag
- min mobil har börjat stänga av sig igen + att det är tomt med pengar på den
- ett av mina fina svarta örhänegn försvann
- det ligger massor med bra kuponer med skitbra erbjudanden i min plånbok som går ut idag
- klumpiga jag hade sönder mina BÄSTA strumpbyxor igår kväll

ni ser. STRÅLANDE går allt nu verkligen.
dagen var iallafall bra, med en simtur med karoline efter skolan. jag var skyldig henne att simma så 40längder blev det vilket motsvarar 1 km ungefär. bra jobbat ! (Y)
jag åt precis och nu sitter jag här, som vanligt. funderar på vad jag ska ha på mig imorn och vart fan jag har lagt den dära förbannade kamerasladden!!!

kraaam
/lindaaa

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0