nu är det kallt



två tjejor och en smet.




och två stycken posare!




nu är det så kallt att det kommer rökmoln ur munnen på en på morgonen. suck, dax att ta fram vantarna.

igår:
var det dags för att få tillbaka sitt matteprov...... 2 av 5 rätt. och ett IG, eller något sådant. men madde sa att det inte hade så stor betydelse så jag ska ta igen nästa gång!
efter skolan var det ju då lussebak hemma hos mig. med två mögliga jästar och ingen mjöl eller smör så körde vi på att baka en improvisorisk sockerkaka. MUMMA! skit god blev den, och det är tack vare karolines och paulinas påhitt :)

idag:
engelska uppstas från halv nio till tio. gick faktiskt riktigt bra (varje gång jag säger så visar betyget motsattsen efteråt) och nu är det bara att hoppas på det bästa. fick tillbaka fysik förhöret som det stod OKEJ på. vilket ungefär betyder: " jag trodde du kunde bättre och jag ser att du inte läst läxan men du kunde ju några så ett halvt g" . NO ämnerna är inte min grej.
efter skolan var det hem till mig med en karoline. vi åt, åt och kollade på OTH. riktigt mys.
friskis med mamma halv sex och en träff med robert.

nu ska jag duscha för jag luktar APA!
kraaam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0