nytt nytt nytt

min header är ny! tog mig hela morgonen och fundera ut vad jag skulle ha på mig och allt sånt. många av er känner säkert redan igen den här 'mallen' från någon annan bloggerska. jo just det, Elin Kling. men jag tyckte den var så påhittig så jag körde samma idé fast med mig själv (a)

det här är alltså vad jag har gjort hela morgonen. fotat , fotat och fotat. skit kul , med rix fm dånades och självutlösaren hade jag en kul morgon. klockan är nu halv ett, och jag har redan hunnit fota , städa sen igår, duschat, ätit, laggt in bilderna på datorn och redigerat. duuuktigt :)

nu ska jag kila vidare... till min sääng !
kraaam
/linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0