röda naglar och ruffsigt hår.... KAN TOLKAS FEL

haha jag kom precis ut från badrummet.
jag skulle prova att tuppera håret och så passade jag på att målade naglarna efteråt. jag kom ut från badrummet med ruffsigt hår och naglarna knallröda. min mamma stod precis vid dörröppningen och sa när jag kom ut:
" men oj linda, skicka den där mannen du har där inne ut från mitt hus och dela med dig av pengarna!"
he he he. min mamma har för livlig fantasi these days.


hos paulina blev det inte för hon kom hit istället och vi gjorde pastasallad och åt lunch. vi kollade även på tv och som jag sa blev det en slapp dag. vilket vi gillar :)
jag ska strax ringa paulina och sen sätta mig med matten , finally. jag har rätt mycket kvar. (Y)


pusss
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0