torsdag och kallt kallt

ååååh , allt detta kalla väder är ju så surt. jag tycler att om det ska vara riktigt höst ska lövern ligga som en heltäckningsmatta på gatorna och folki ska vara klädda i mössor och vantar. inte som det är nu, skit kallt på morgonen och skit varmt när man traskar hem från praon.

gårdagen var väldigt bra med en lunch på thaiwoko med karoline. mycket mysigt & gott + att safiya praoar där så sällskapet kunde ju inte bli bättre. efter praon var det hem och packa och sedan ut till runtuna hem till karoline. vi tog en lååååång promenad och pratade om allt mellan himmel och jord. så skönt , tack för att du lyssnar på mig bästavän <3
popcorn och en 4 minuters snutt på titanic och så somnade vi in i hennes 1.20-säng.

vi vaknade upp vid halv åtta och var helt klara i väntan på bussen vid halv nio. in till stan och direkt till hellmans, riktigt kul idag då mailn var där. Kassan <3 mig säger jag bara.
fick sluta klockan två och lat som jag är tog jag bussen hem..... kunde ju unna mig det efter den långa promenaden igår.
nu ska jag strax ta och städa lite här innan mammas bästisra kommer på middag/fika.

puss
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0