ursäkta , det brinner på vårat bord!

ja precis det fick jag höra 30sekunder efter att jag satt min fot i köket på förmiddagen. jag fick springa in till cafét där det faktiskt brann i bordet och i några servetter. i panik som jag och tanten vid bordet fick hävde jag ut ett av kundens vattenglas. det slutade lyckligt med endast ett litet brännmärke i bordet och så fick den vettskrämda damen en gratis måltid av mig & resten av personalen. Lillemor kallade mig för hjälten resten av dagen :)
med en sådan start blev det ju inte bättre. i köket blev det kaos efter att en beställning bara försvann och det blev en massa mackor över som ingen skulle ha. sen blev det kaos vid disken eftersom det bara kom mer och mer disk hela tiden. uusch sluttiden blev halv sex och nu är jag verkligen heeelt slut.

någon outfit bild blir det inte för jag hittar inet sladden till kameran... så det kommer
nu ska jag ta och fortsätta lyssna på gammla lilla melodifestivalen låtar.... så bra  !

kraaam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0