det har blivit kallt

men visst har det ? det blir bara kallare och kallare :/

imorse hade jag verkligen inget att ha på mig , så det fick bli första bästa.
sedan väntade jag  på karro som skulle lämna sin träningsväska hos mig och sedan vidare till paulina. i skolan blev det två stycken Friends arbeten utöver det vanliga. ett på morgonen i en av åttorna som förövrigt har brist på respekt. sedan blev det roligare med det andra på eftermiddagen som var i lilla klass 7a. ååh de är så söta, de ställde tusen frågor och var så himla underbara och lyssnade skit bra. tillskillnad från andra klasser vi 'pratat' i. det vi pratar om är motivering och så inför deras val av kompisstödjare.

efter skolan blev det ner på stan för att fixa karro's prao. jag har redan fixat på Café Hellmans som förövrigt ville ha extra personal på lördag, så hej här ska det jobbas! rusch hem till mig efter att ha slängt i oss thai-mat och sedan kom karros buss. nejmen oj klockan är 19.54 ! nu måste jag springa ner och parkera mig i soffa för att se: TOP MODEL <3

kraaam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0