en minst sagt , tröööött dag

ja visst var det så. inte nog med att jag drömde att jag  vaknade försent till skolan så var hela dagen så otroligt seg. det gjorde självklart också att alla blev så otroliugt sega och skrattade för ingenting , men det är väl kul det med ;)
det blev inte mycket "jobbiga"lektioner idag, men bästa var lätt elevensval med karoline. vi som är hejadare på syslöjd har det som elevensval och det går verkligen prima. fick skäll av britt-fitt för att vi valde fel tråd/snöre till våra armband. (Y)
efter skolan har det bara varit chill och datorn till mitt sällskap. den finns alltid som en extra bästavän :)

imorgon är det skola, igen. förvånande va ? och sedan vet jag inte vad som händer efter.
nu ska jag vara social med mammi.
kram
/ l i nd  a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0