host host host och värre host

hostan håller i sig. och blir värre med tiden till och med. :(
det är inte kul ska jag ta och lova.

vad har jag gjort sen senaste inlägget då... ? 
jo , tv från klockan ett till klockan fem. lite mat däremellan och så en dusch.
sedan tog jag mig en tupplur och vaknade helt febrig och svettig. paulina ringde och uppdaterade mig med allt från skolan, friendsmötet och så vidare. sedan blev det en dusch till och nu sitter jag här.

jag ska passa på att tacka, igen, de två underbara som hälsade på mig idag.
Karoline&Cynthia ni är så sjukt underbara <3

nu ska jag fixa mig en fruktsallad och sedan hoppa i säng.
kram och godnatt
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0