"man kan inte somna på ett kick ?"

ojoj vilken helg det varit hittills.

igår:
jobb på hellmanska gårdens café. kul & lärorikt med stressigt och blött. + att de flesta besökare på cafét har ett jävla problem med att ställa undan sin bricka i diskvagnarna. hur svårt är det liksom ?
klockan halv 7 fick jag och matilda sluta så det blev en cykeltur hem. jag hade lovat paulina att ha sleepover, så i med allt i en fotbollsbag och så hem till henne. vi röjde med "say my name biaaaatch!" och musikvideor. jag somnade på hennes stora luftmadrass runt klockan 1.

idag:
vaknade upp hos paulina vid klockan 11. frukost & idol på morgonen och sedan kila hem till mig för att plugga!
svensk gramatik med allt som innehåller b.la pluskvamperfekt och genitiv. först trodde jag verkligen inte att det var min avdelning rikitgt men efter ett tag flöt pluggandet på riktigt bra.
så jag har alltså pluggat från 13.12 - 15.06 . rikitg bra gjort  !

nu ska det sittas lite vid tv.n och sedan bara slappas.
kraaam
/linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0