mys med bror

ja hörreni. en vecka till har precis åkt förbi i en rasande fart. nyss var det helg och nu är det helg igen. men det ska vi inte klaga för utan här ska det tackas. TACK TACK TACK.
dagen idag var väl som alla andra dagar med skola som slutade halv 4. en promenad hem och så tog jag mig tid att leka med mig själv. okej , det där låter lite åt fel håll. det jag menar är att jag ofta har ångest över vad jag ska ha på mig. så jag drog ut saker som jag inte använder ur garderoben och provade det ena med det andra. så nu har jag insett att man kan se sin outfit från andra håll än rakt framifrån. jag lyckas t.ex alltid ta på mig för lite kläder så jag fryser som satan. så när jag 'lekte' med min garderob och mig själv hittade jag lite tjockare tröjor som passade med lite allt möjligt. BRA GJORT AV MIG!

kvällen blir spenderad med en fet godis påse och min bror. ja, faktiskt min bror. det var inte många som hade tid / möjlighet att ta hand om lilla mig idag så brorsan ställde upp på filmkväll&godis. paulina hade filmmaraton hos sig med sofia. karoline spelade match mot harg , hoppas det gick bra förresten, så hon var busy. Lisa skulle på födelsedagskalas och min bror ville , snarare, tvingade mig att titta på film. så det blir det.

gud vad jag lyckas skriva långa inlägg. kanske lite föööör långa.
krraaaam
/ l i n d a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0