plugg dag in och dag ut



när jag pluggar ser det ut såhär. gooodis , kakor och mackor i mängder.

jag vaknar med att plugga in de sista gloserna innan jag går till skolan och pluggar i skolan från klockan halv 9 till halv 4.
sedan hem för plugg inför prov och läxor. somnar med svenska boken i knät och vaknar med att läsa det sista. och så om och om igen , dag in och dag ut.

det hände inte mycket i skolan idag förutom att phi & philong tittade förbi ochatt alice ägde ut alla på gympan men annars så inte mycket. sen jag kom hem klockan halv 4 har jag inte gjort ett skit. lite plugg och lite mat bara. nej usch vilket tråkigt inlägg det blev. bara pluggångest :(

stay cool!
kraaaam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0