skolan med hostan

hostan och jag gick till skolan eftersom mamma tyckte jag skulle det eftersom vi hade engelska 'test'. som förresten gick åt helvete. det verkligen skriker MVG om papprerna. verkligen.
skoldagen var faktiskt riktigt kul för en gångs skull. alla var så glada. annars brukar alla vara så sura, trötta och gnälliga.
favoriter från dagen:

"svääär" 
- mahmoud på svenskan när vi läser hamlet

"men hallå? vad är det där?! gröt eller?!"
- rickard när han ser min keso klutt på tallriken

"kalle?! titta i boken! kalle vetdu? titta i boken!"
- jag och alice på geografin

"ehm typ host host"
- robin och jag på engelskan

det blir betydligt roligare om man var med :)
nu ska jag ta och tanka min ipod med massor av underbar muuusik!
kraam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0