fullbokad all days




gud vad jag har mycket nu framöver:
- nationella i matte B1 & B2 imorgon, torsdag
- prissättning av loppissaker (tills på lördag) imorgon, torsdag och det kommer säkert ta hela kvällen......
- fredag är det jobb från 16-19
- lördag är det loppis/basar, jag ska vara där åtta nollnoll.
- på lördag jobbar jag också, 10-17
- söndag är det jobb igen...

fullpackat alla dagar. och det fortsätter även nästa vecka men eftersom ni redan tycker det är tråkigt och läsa mina veckoplaneringar så ska jag inte ta det nu :)
sitter här och knarkar musik på spooootify, i love. den som kommit på den briljanta idén med spotify, NOBELPRIS! så ett stoort tack till marcus som fixade det till mig , puuuuuusss

vi hörs imorn eller kanske ännu ssenare
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0