lite bloggtorka va?

har inte skrivit på ett tag känner jag. min dator är nämligen suuuperseg och internet är knas. så nu snattar jag lite internet av paulina. sitter vid hennes pappas lilla gulliga dator. det är en sådan där svart bloggdator och den är hur bra som helst.

i alla fall, har inte hänt så mycket i veckan. hunnit med lite shopping (som jag lägger upp senare) och lite fikastunder och en massa plugg. det är nästan så man vill byta till kunskap bara för att slippa långbergsplugget..........tragiskt. fast att gå i 9 blå eller röd låter frästande.
idag blev det först shopping. hittade lite gotti och sedan lev det fika med marcus.

nu ska jag kila hem till mig för att duschaaaaa.
kram
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0