in this crazy place

mitt humör har åkt rollercoaster hela dagen
började med att jag vaknade sjuk. skit irriterad
ville verkligen inte vara sjuk
somnade om och vaknade
knarkade alvedon och mådde bätter fysiskt
psykiskt var det down down efter att jag insett hur pantad jag är
sedan satt jag i min säng med min mamma
vi pratade om min pappas rebelliska ungdom. typ
då var jag glad
sen lät jag tårarna rinna när jag skrek ut hur mycket jag hatar hellmans
hur mycket det tär på mig att jobba och hur mycket skit det är där
mamma torkade tårar och sa att antingen två tusenlappar mer i månaden eller inte
jag slutade gråta och tänkte att de två tusenlapaprna är mycket uppskattade
sedan gick det neråt igen
insåg hur jävla dum i huvudet jag är
sen satte jag mig här och det är mammas pojkar på tv
jag är sjukt tagg på imorn. tjejer fyller och en av dem ska firas här
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0