next stop: stockholm

hade en övernattare här i natt, paulina, som också var den som fick inviga min nya säng
har precis beställt smsbiljetter till mig och silan medans paulina fortfarande snarkar..

idag ska jag, silan + killgänget åa upp till sthlm för att shoppa / omvandla killarna. vi får se hur det går
har slagit mig själv på käften flera gånger den här veckan eftersom jag aldrig redigerar eller ens fotar längre
skärpning
tar med mig kameran idag
ett fett minneskort
and here
we
goooo

/ lindaa

Kommentarer
Postat av: line

ha det så kuuuuuuul:D(glöm inte för och efter bilder) (onödigt att jag skriver det här nu, eftersom du inte kommer se dethär förren efter du varit där men... ändå)

2009-12-05 @ 14:03:46
URL: http://charmgirl.blogg.se/
Postat av: a men du vet vem

miss u lindie-gril

2009-12-06 @ 02:16:58

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0