inläggstorka!




nej nu har det inte blivit inlägg på en hel vecka! men jag har helt enkelt inte hunnit med. ni vet mitt nyårslöfte om att prioritera skolan först? det gällde nog mest den här veckan som varit. detta har jag hunnit med:

- Redaktionsmötet på Frotté gick strålande. det visade sig att Matilda, min granne, och skulle dit och under mötet så visade det sig att nästan alla kände alla sen förut. vi hade ett till möte på torsdagen också och första ungdomssidan kommer nu på söndag. :)
- Mamma & Pappa åkte till Polen i torsdags, så jag och niklas var hemma ensamma ända till lördag. blev inte mycket mer gjort än att dega hemma i soffan tillsammans med paulina och kolla på SATC.
- Vi hade föredrag i Engelskan och jag&paulina klarade oss galant.
- Jag & Karoline gjorde världens, troligast, godaste fruktsallad. vi gick till ica&coop på onsdagen och handlade frukt som vi kände till och som vi inte kände till och sedan kom paulina ner till oss. litchisplommon och granatäpple åkte med och så en kokosnöt. den där nöten var riktigt svår att knäcka, vi fick nämligen aldrig upp den.
- I lördags fyllde stumpaan hela 16 bast. <3
- Jag hann göra mitt gymnasieval i lördags och lämmnade in den på deadline dagen i måndags.
1. Sam-Ekonomi
2. Sam-Media
3. Sam-Sam
- Jag gick på en shoppingrunda alone i söndags och fick väldigt mycket bra inhandlat (slänger upp ett nytt inlägg snart)
- Nationella Prov i Sv. läsförståelse hade vi igår och det gick väl sådär. tiden räckte inte till och jag mådde riktigt illa.

ojoj , det blev rätt mycket.
idag då. vi hade en kort dag med sluttid på 14.05 vilket var otroligt skönt. har också blivit gudmor idag och därför också fått en gudfisk. jag är nämligen gudmor till karolines söta guldfisk Sture. Jag känner verkligen lite press och så innebär det ju stort ansvar att ha hand om en livs levande fisk om karoline av någon konstig anledning skulle gå upp i rök.

Nationella Prov i Sv. uppsats. det blri det imorgon med start 8.30. tänkte att jag ska gå och lägga mig väldigt skapligt: inte senare än 22.00!
jag hoppas att jag kan hålla det nu också eftersom att det tidigare i veckan inte gått så bra med det.

NU: lägga in bilderna på datorn
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0