nästa lördag


Bakgruden: Google
haha fin ihop mixad bild på 3 minuter.... (Y)


hello darlings,
sprang ner på stan med mamma igår för att hitta skidkläder. hade redan bestämmt mig innan för att det skulle bli helvitt och som tur var blev det så också. nu kommer jag abolut inte frysa, speciellt inte med mina 500-kronors-tål minus 30-grader-vantar, och absolut inte klaga över att understället är noppigt.

jag är så himla taggad för österrike! det kommer bli så jävla bra och jag har stora förhoppningar på backarna&hotellet. om jag ska åka snowboard eller inte har jag inte bestämmt mig för ännu men jag tror att det bli skidor (eller vad säger du jonna?). vi åker nu på lördag, alla hjärtans dag, klockan 11.30. sen blir det 2 timmars bussresa när vi landat i Klagenfurt och sen är vi ääntligen framme. ÅH JAG LÄNGTAR!

pussss
/ linda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Illa att du inte nämnde mig!

2009-02-13 @ 15:03:40

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0