snart så!

att dagen skulle gå så fort var jag absolut inte beredd på! nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar sen åker jag på lördagen! det ska bli så sjukt skönt. geografiprov hade bvi idag och det gick väl sådär, ett VG på sin höjd. men har man inte pluggat så får man ta och skylla sig själv (Y)
upptäckte också på matten att både karro & jenny har gjort klart kaptitlet om typ 2 sidor. jag har 25 sidor kvar och jag har absolut ingen lust att sitta i österrike och plugga, så nu i veckan blir det matte!

Alexandra är min ängel i nöden och ska jobba istället för mig på lördag eftersom det är min jobbdag men vi åker vid 10 på morgonen så jag hinner inte. har faktiskt inte jobbat ett dugg den här månden. troligen kommer jag vara "pank" den 20de... :/

pusss nu blir det mellis!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0