chokladkrig ladies



snacka om att jag älskar & hatar hellmans.
HATAR:
- på grund av att mina lördagar går till att jobba
- händerna luktar apa efter
- det är kallt på vintrarna
- man blir trött och benen brister
- Conny...

ÄLSKAR:
- alla sjuka idéer som vi tjejor kommer på: chokladkrig, tallriks-lektioner, marrängätning och sångtävling
- alla flickor överhuvudtaget
- lönen
- all gratis fika

hur länge har jag jobbat nu? det är väl 5 veckor ungefär och jag stortrivs. men maria har jobbat i 3år nu och fan inte vet jag om jag ska jobba så länge.. jag tröttnar nog.
just nu är min kusse här som har varit i USA i ett halvår. men nu är han hemma igen och just nu ligger han och snarkar i MIN säng. ja känd dig välkommen.

puuusss
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0