ett STORT nästan

  1. Jag är nästan förkyld, har en irriterad hals
  2. Jag har nästan ögoninflammation
  3. Mitt knä är nästan tillräckligt skadat för en operation

tack för den. gick till Lisa, skolsköterskan, som sa att jag var på väg att få en ögoninflammation. om jag inte har återhämtat mig eller blivit bättre om två dagar ska farbror doktor titta till mina ögon. sen får jag inte prata mycket eller sjunga de närmaste dagarna pågrund av att min hals är irriterad. och ni som känner mig vet hur mycket jag pratar och hur snabbt, så att vara tyst är inte lätt. försökte hela eftermiddagen men det var skit svårt! problemas. sen så ringde dem från sjukgymnasten och frågade hur mitt knä mår. jag förklarade läget och de sa att om knät fortsätter bli ännu sämre är det nog en operation som gäller men nu är läget hyfsat stabilt. så vi får se vad som händer :/

har druckit 4 koppar te sen jag kom hem och ska snart lägga mig i badet för att bli lite på bättring vägen. jag är ju inte smittsam och har varken feber eller huvudvärk så självklart blir det CB imorn. vaknar jag med 50 graders feber i morgon spelar det ingen roll!

puuusss
/ linda


Kommentarer
Postat av: Felicia

Måste bara säga att din blogg är riktigt bra. Har bara en snabbis fråga. Din bild där uppe :) Där de stårt linda blogg vardag och foto osv hur har du fixat det. Har haft det innan men nu har jag helt och hållet misslyckats med mina försök och hade varit tacksam för lite hjälp.



2009-01-23 @ 10:44:15
URL: http://fellajsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0