FREDAGAR!

hej och hallå :)
jobbade hela dagen igår så jag la bara in mitt "tanke" inlägg som jag skrivit tidigare i veckan. jobbet gick väl bra förutom kylan på -14 utomhus så alla språng till glashuset med mat var pest och pina. fyfan. pratade även med Håkan (min chef) och han hade visst bestämmt att jag och kix ska jobba fredagar OCKSÅ! alltså både frdag och lördag då det är våran vecka. men skojar han med oss eller ? det är ju inte riktigt bestämmt än men det är fast ställt tills 3 veckor framåt i alla fall. usch.

det blev pulka med mamma & niklas idag eftersom jag var så sugen på pulkaåkning. tyvärr så hade vi inga pulkor så vi körde på svarta plastpåsar; det gick skitbra! kanon. pulkaaaa <3 jag blev frusen efter två åk i backen så jag lunkade hem och gjorde varm choklad. mumma
skolan imorn är jag inte alls pigg på. förstår inte riktigt meningen med att börja i skolan när lov är så skönt. alla prov och gymnasieval och blaha och blahi kan ta sig. 

glöm inte vantarna i kylan!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0