händelserik natt

oj oj oj. gårdagen var helt galen.
efter lite ändringar blev det bara paulina & jag som hade middag & förferre hos mig tills klockan slog ungefär elva. då traskade vi (jag i BALLERINASKOR) hem till niklas och träffade på ett par trevliga killar som var med oss natten ut. vi gick ner till hamnen där dte var stohej för hela slanten. träffade alla, känndes det som. men bland annat; maria, elvira, silan, emma, klara, klara ?, erica och charlotte. efter ett fint fyrverkeri och en massa skratt gick vi hem igen med mina isbitar till tår. varje steg var en mardröm, fyfan! som tur var så var Fredrik en gentleman och bärde mig en bit, i och för sig bara fem meter men jag tackar för det endå. min tår var så döda att jag och paulina beslutade oss för att stanna kvar hos niklas en stund för att värma tårna. väl hemma hos mig blev det dans och pågrund av köldskadan så blev natten inte så lång.

bilder blev det och de hammnar väl här lite senare.
puuuusss och hoppas erat nyår var bra!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0