mitt hjärta



idag är det din dag. din 16års dag och ingen annans. jag hoppas verkligen att du har haft ett bra år som 15åring och att ditt liv som ett år äldre kommer bli ännu bättre. utan problem och utan några bekymmer. bara glädje, skratt och en massa bea-sås.

det är helt omöjligt att kunna hitta ord för hur mycket jag älskar dig.
hur du finns där när jag behöver
hur du tröstar när saker inte går min väg
hur du får mig att känna mig glad och lycklig varje dag
den som inte har dig som vän går miste om något stort och livsnödvändigt. utan dig vet jag inte om mitt liv hade varit detsamma som det är nu. jag försöker att göra mitt bästa för att göra allt det du gör för mig, för dig.

vi har det alltid så himla kul. alla våra stunder och alla våra impuls idéer. som den gången då vi väntade på paulinasötan, någonstans i ett villaområde, och vi hade brist på saker att göra så försökte vi få till snygga foton med din mobiltelefon. bilderna blev helt galna och vi skrattade så villaägarna troligen undrade vad vi höll på med där ute. varje gång jag tänker på det bubblar jag full i skratt.

älskling, jag vill tacka dig för allt. för att du finns, och för att du är en del av mig. med dig lär jag mig till att bli bättre och du ser på händelser&saker från en helt annan synvinkel än mig, vilket får mig att tänka om och se saker på ett annat sätt. du är så mogen och så bra på allting. fotbollsdrottning och relationsexpert. och på att vara en bästa vän.



Anna Karoline Pettersson,
jag älskar dig med hela mitt hjärta

Grattis på födelsedagen
/ linda


Kommentarer
Postat av: svamp

du är det bästa jag har älskling <3

2009-02-05 @ 18:28:52

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0