ner på stan

det blev inget mer inlägg igår eftersom jag var så trött efter fredagen och så. men nu är jag minsann pigg&glad även om
morgonen har gått riktigt illa. först spillde jag nyponsoppa över hela min morgonrock sedan fönade jag luggen snett så nu vet jag inte hur det ser ut. sminket skulle sedan på och då drar jag med min liquid-eyeliner över hela ögonlocket så jag ser ut som en svart punkare. när jag sen ville ta bort det och göra om så kladdade det sig över hela ögonlocket och runt om så jag fick ta bort allting. när jag sen gör med eyelinern igen så drar jag ett skit tjock streck.....så nu ser dte ut som jag har skit små kina-ögon och håret lever sitt egna liv... mysig start på dagen

dagens to-do-list är bara att dra mig ner på stan tillsammans med paulina för att shoppa. det var verkligen längeeeee sen. senast var när skinnjackan skulle lämnas tillbaka och det var typ 28december....
har fått min lön+månadspeng+att jag har kvar presentkorten från julafton så nu är det dags att sätta sprätt på pengarna! hade tänkt köpa något vitt eftersom min garderob består av mörkt och svart så lite mera vitt skulle sitta fint. sen ska jag kolla skor (som jag är i behov av) och så kika efter ifall mina älskade jeans har kommit in än. :)

jag och paulina ska också prova på yoga idag hade vi tänkt. om det nu finns några platser kvar , har hört att det är väldigt populärt. det ska bli spännande i alla fall.

NU: läsa bloggar
/ linda


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för hjälpen, tyvärr funkar inte mitt photoshop men tack ändå:)

2009-01-25 @ 13:06:22
URL: http://fellajsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0