nyårslöften i eftertid

när jag vaknade imorse kände jag bara att nej fan vad dåligt det kommer gå på so-provet. men såhär i efterhand känns dte faktiskt helt okej. ett G blir det väl men jag hoppas på VG. eftersom jag redan har vg i betyg men vill höja mig till mvg så ska jag satsa på att prestera mvg när vi håller på men andra världskriget senare i vår :)

jag har funderat väldigt mycket på mitt gymnasieval och jag är 60 % säker på att det blir sammhäll-ekonomi. och konstigt nog verkar det nu som alla nyköpings nior ska gå samhäll-ekonomi? alla var ju så hippa på media men nu är det visst sam-ekonomi som gäller. får hoppas på tre bra år i gymnasiet!

mina nyårslöften tog i värk i måndags:
- sluta småäta och även sluta äta så mycket godis
- träna en gång i veckan. hinner jag mer är det bara bra för min egen skull
- prioritera skolan först
- ha vg i alla ämnen
- försöka ha väldigt roligt året ut
- få en skit grym sommar

varför de gick i värk inte förns i måndags var för att nyår blev så i kläm. vi hade ju jullov efter nyår och då kunde jag ju inte mostå godiset och inte blir det väl träning när det är lov ? sen så började skolan på en onsdag så då kom det i kläm igen eftersom jag ville ha det helt från en måndag. så i måndags blev det till slut av. :)
träna en gång i veckan var det och så ska det bli. idag blir det ett lagom lätt bas-pass på friskis med paulina och sofia. när jag kommer blir det bilder från nyår, gårdagens outfit istället för dagens och även andra bilder från igår.

PUUUSS
/ LINDA


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0