NYRENOVERAT!

God eftermiddag på er!
igår blev det först att dra sig för att träffa robert en stund för att sedan gå till paulina för filmkväll. eller film blev det då inte utan SATC-serien. vi kollade klart den andra av tre skivor på den fjärde säsongen så det är inte mycket kvar nu. senare blev det också bestämmt att jag skulle sussa över där, fast på ett villkor. att paulina skulle vakna med mig morgonen efter för att jag skulle jobba klockan 11. sagt och gjort, hon gick faktiskt upp klockan 10 tillsammans med mig för frukost. vid halv elva gick jag ner till hellmans och fan vad halt det var på vägen! livsfarligt! i alla fall så blev det frukost igen när jag väl kommit till hellmans. ina & felicia hade redan fixat allt inför dagen så vi fick tid över till det. allt var jätte lungt hela dagen och erica kom förbi och fikade också :) sen har jag även fått stå i kassan hela dagen idag så här har ni linda: the master of the kassaapparat. ohyes. dock blev jag väldigt förvånad när en gubbjävel (ursäkta) bad om att få en negerboll. jag blev så sjukt arg och svarade: mmmmmm jo visst. det som var mest förvånande var att hans fru & barn (som satt i cafét) var mörk hyade. fyfan vilken stil, åååh vad arg jag blev!

fördelen med att jobba på hellmans är självklart alla flickor men också all mat man får med sig hem. idag var det faktiskt lite väl mycket eftersom vi ändå inte hinner äta upp allt innan det blir gammalt så det slängs i vilket fall. hem med mig idag hade jag:
3st winervirvlar
4st köttbullemackor med rödbetssallad
1st Rostbiff&curry-macka
2st Ägg&räck-mackor
2st frallor med ost&skinka
1st kanelsnurra

min pappa jublade såklart när han fick se alla köttbullemackor som är hans favoriter.
nyrenoverat är det här på bloggen också. lite väl blått&mörkt kanske men jag gillar denna mycket bättre än den förra jag hade :)

nu blir det mackor!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0