stek, bilder, jobb, värme, sol, bad, hav, kokosnötsolja, vindruvor, jordgubbar, moppeturer, flytt

herremingud vad gör jag saker hela tiden. så skänt att altid få saker gjort och känna att det är värda dagar. nice!
har inte uppdaterat på ett tag men vafan vädret är grymt och inte fan sitter vi inne då inte ?
här är bilder från senaste dagarna:


jag och paulina köpte den nya Ben&Jerry's sorbeten, GUD VAD GOOOD! vi tog även en half baked i fall att....


 


 


tog våra B&J's och tog en promenad till hamnen där vi stötte på söta flickor utanför hamnmaggan


 


promenadflickan #2 i egen hög person. ser ni linnet? kollade på det på Gina-Rean och tänkte att njaa inte helt hundra på att jag ville ha det och sen så kommer tjejen i JUST DET LINNET. kul att det bara fanns en kvar och det var just det jag provade och just det hon köpte. hej-jag-lånar (Y)



 


i måndags var det nyttig film-kväll hos mig med karoline & paulina. innan det hade jag och karoline steeekT på stendörren a.k.a stenis och verkligen fått brrrääännaa.



 


igår tog vi mopparna och drog oss till ockle och jogersööö. blev lite bad, och en hel del stek.



 


som sagt, en hel del stek



någon outfit bild från typ i lördags eller nåt, bilden är mest till för att visa er mitt nya aaassköna linne. H&M 99:-




 


en kväll intog jag&bror min studsmattan och fick massor med helfräna bilder som jag slänger upp imorn.



har bara jobbat idag så jag har inte mycket att berätta... imorn är det ärenden som gäller och KAAANSKE badet med roberto. see you guys, sovgott!
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0