avslutningsbalen

åh alla mina fina nior. här är bilderna från i torsdags: 
(tar bara med dem "enklaste" bilderna, vimmel och sånt hittar ni på facebook)



gulligaste bordsparet, precis efter mig och rickard förstås... (a)

 



jag hade världensbästa bordsgranne... RICKARD! ( notera att det här är hans egna egobilder)




jag posar sönder bakom rickard..



hehe jag och marwan körde samma pose på dansgolvet



"att bjuda på sig själv " bara för er mina bloggläsare, bara för er. (håller med rickard om att jag ser naken ut..)




stekiga nior på dansgolvet, minst sagt stekigt. VARMT SOM TUUUUSAN!



världens finaste, snyggaste, grymmaste och bästa bruttor <3





hihi, jag vet att ni är avundsjuka?



världens bästa bal men världens bästa nior. kommer kännas piss den 12e då vi splittras :(




idag har jag legat hemma sjuk och bara ägnat mig åt tvn. snart är det lax och potatis som gäller och sen en behövlig dusch.
vad har ni gjort idag ?
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0