glass i stora lass

(OUTFIT BILD KOMMER IKVÄLL!)

vaknade med en karoline & en paulina brevid mig imorse. vi chillade järnet igår och bara njöt av ingenting. hahah just det. vi fick för oss att hyra film och videobutiken stänger klockan 22 och klockan var fem i . så jag och karro kastade oss på hennes moppe drog med oss en hundring och djurade ner till stan. väl framme sprang jag in och hon i kassan sa att jag fick skynda mig om jag skulle ha någon film.  karoline springer in och rycker tag i två filmer medans jag fortfarande är anfådd, väl framme i kassan så säger tanten: - Leg tack. TROR NI INTE VI GLÖMT DET HEMMA?! så jävla misslyckade och sura vi var hela kvällen... inte kul hah.

nu sitter ja här och har klädångest. ska strax sätta mig på moppen och köra till coop för att köpa glass. jag, matilda, alice (kanske någon mer) ska göra ett glasstest till frotté grejen :)
så vi hörs sen gullisar!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0