JAG BLIR GALEN

jag HATAR verkligen blogg.se! allt blir till utkast och det bara fuckar hela tiden. det är därför det inte blir inlägg och speciellt inga bilder. INTE MITT FEL

ajja. igår blev det sola&glass med mamma på förmiddagen. sedan ut och bowla vid klockan 6 med hela min förra klass. nu blev vi inte alla men kul vare i alla fall, en av killarna i klassen ska flytta till England så det blev lite som hejdå-bowling. cyklade hem efter det och tog med mig till filmkedjan. träffade en hårig robert påvägen dit som självklart hakade på oss. vi hyrde någon film och kom sen på att ingen av oss hade en funkande dvd. eller ja... jag&paulina hade ingen funkande, robert däremot ville inte bjuda hem oss.. så vi ringde pettersson & ericsson som joinade oss. dem hade "ingen dvd" dem heller (ericssons pappa låg i koma så där kunde vi inte va och nej martin hade ingen dvd..............) så vi tog oss in till peter och myste där. trevlig kväll!
nu sitter jag här, 3 timmar tidigare än vanligt, och ska strax byta om och fixa mig. ska jobba klockan 13-17 men sen så hörs vi säkert (: om inte blogg.se cpaaar som vanligt... :@

TILL LISA:
jag köpte dem här i nyköping på M&CO. men bor du i någon annan stad så finns dem säkert på chepmondays egna affärer eller om du hittar dem i någon annan jeansbutik.
TILL JONNA:
hehe , jag vet. london bilderna har inte kommit upp än.. inte shoppingen därifrån heller. men jag vet inte riktigt om jag orkar med blogg.se längre men ska försöka få upp lite bilder på facebook den här veckan :)

puuusss
/ LINDA

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0