back on track

en otroligt klen uppdatering på kanske två veckor ?
det har sina anledningar. har haft det lite tufft då det hänt en del hos mina nära och kära. har därför inte orkat eller haft viljan att skriva någonting eftersom jag varit tom på kraft&ord.
tar och citerar emmsan: Ja önskar att man kunde spy ut sina jobbiga känslor. Så att man slapp dem liksom.


men nu är jag alltså tillbaka så gott som det går.
har haft väldigt mycket i skolan. prov varje vecka och inlämmningsuppgifter upp över öronen. skit trist att det enda min tid går åt till är läxor, plugg, jobb och att städa mitt alldeles för stökiga rum. vädret har inte heller blivit bättre, ingen vår bara mera snö. inte alls sugen på det ju! det är snart min födelsedag, 9april, och innan dess får det gärna bli VARMARE.

gårdagas kvällen spenderades hemma hos lucas eftersom han fyllde i fredags. trevligt folk&melodifestivaeln med en hel del biljard, skit mys. :) kom hem runt tolv-halv ett så det blev rakt ner i säng eftersom jag var så trött pga att jag jobbat hela dagen. fick än riktigt lång och härlig sömn vilket resulterade i att jag vaknade halv ett och nu sitter i mjukisar & pyjamas. ska inte göra någonting idag, bara mysa.

fan vad skönt det är att vara tillbaka!
kram
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0