försenad b-day & förberedelser

God eftermiddag allihopp!
mår ni bra ? själv mår jag strålande, lite hungrig bara. har haft en super kul helg med en början i lördags då vi tog tag i att fira karoline (som fyllde i januari). vi har hittills inte haft tid; jag har jobbat, karro har spelat matcher och vi har haft plugg. men i lördags blev det då av och det började med middag at my place. kycklingfilé, potatis och bea <3 det är svårt att hitta något godare. efter det lurendrejade jag&pålan lite genom att dra på karro en ögonbindel samt mössa. vi tog vårt förberedda pick&pack, klädde ut karro med ballonger och sedan blev det ut på äventyr. eller ja, upp till vattentornsberget. väl där fick karro hålla sig vid en lycktstolpe medans jag&pålan förberedde. 1, 2, 3 och vi drog av bindeln. vi hade fixat med filtar som vi la uppe på berget med utsickt över nyköping. runt om stod ljus, lyktor och marshaller tända + några ballonger. piknik var det också, FRUKTSALLAD & VANILJVISP! mumma. och så lite dricka.
efter presentöppning och leta mynten blev det bestämmt att vi skulle ut till oppeby för att umgås med lite grabbar. efter en halv timme (egentligen en timme) var vi ute hos lucas och där blev det biljard och mys i hans systers säng. (Y) kul kväll!

söndag blev det tidigt upp för oss alla tre; jag skulle jobba, karro skulle till lindköping och paulina skulle dansa. fruktsallad till frukost och sedan jobb till klockan 17. väl hemma var jag helt slutkörd och la mig direkt i mammas säng. jag sover nämligen där eftersom pappa är i spanien ;)

just nu luktar det mat och jag funderar på vart jag kan ha lagt kamerasladden så jag kan lägga in bilder från i lördags. maten kallnar!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0