foto foton fotot

fan vad kasst det känns att veta att man nu förtiden går upp fem om man ränkar i vintertid. så får man ju iof inte räkna men min kropp kör fortfarande efter vinterrutiner.

11.45 idag skulle vi ta klassfoto till avslutningskatalogen som ALLA nior i hela nyköping får köpa. kul att man ser ut som om man nyss skitit på sig och fotografen vägrade ta ett nytt kort. 12.30 var det plojfoto så sadek skjutsade mig hem för att hämta kläder och gissa vad? vi cyklade utan jackor och det var skit varmt! mmmm så härligt, våren är nog här nu.

tillbaka på skolan hade vi 10 minuter på oss att byta om och sminka hela klassen. eftersom vi inte fått veta att vi hade ploj förns imorse (?) så blev det lite stressigt med ideér. vi fick i alla fall till att alla, förutom 3st, i klassen hade glasögon på sig i någon form. tobbe, totte och sadek blev en trio på snygga transor. sadek putar med sin rumpa som jag håller min hand på. jag blev man med skjorta & slips samt ailen-glasögon. slipsen bet alice i som stod brevid mig. brevid henne stod schteeeek-rille & schteeeeek-damy. rille med brunkräm och högt spretigt hår och damy med kallingar och fjortisposé. 2 hiphoppar i form av qendresa och mergime fick vi också till. GALANT, för att ha blivit påhittat på dryga 5 minuter.
alla blev nöjda, vi fick se kortet, och begav sig för att byta om och kladda bort allt smink. tobbe bestämde sin för att inte kladda bort någonting så hela geografi lektionen gick åt till att skratta åt hans transa-look. 9c i ett nötskal

nu luktar det mat, igen!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0