segt & STORA planer

fan vad segt det gått idag. skolan såsade sig fram och även fast vi slutade en timme tidigare (13.00) så kändes dagen jätte lång. efter skolan var det mamma-mia träning där vi gick igenom manus och sjöng, kanoners :)
efter det blev det rusch hem för att hämta block och min kalender och för att sedan hinna med bussen till stan. personalmöte på hellmans och oj oj oj vilka stora planer hellmans har! nya butiker, mackor, nytt sortiment och en hel del mer. ska bli jätte kul att få variera lite mer nu med butik&café samt att det blir nya smörgåsar och så (Y)
efter mötet var det ut på stan med matilda för att göra ankäten/intervjuerna till Frotté. även det gick väldigt segt och vid halv sex så orkade vi inte mer och jag tog bussen hem.

känner att min blogg är sjukt trist, bara dag-uppdateringar. men jag lovar att det ska bättra sig och dagens outfit ska jag återuppta när vädret blivit liiiite bättre.
nu MÅSTE jag plugga fysik
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0