tack för snön!



 
åh tunisien <3



jag är helt på spåret av att bli genomförkyld. näsan rinner, jag fryser, svullna&kliande ögon, halsont, hosta och en aning feber. men nej , jag vägrar att bli sjuk! jag tänker verkligen inte bli det, vägrar att ligga hemma och svettas som en gris. fyfan

snabb & smärtfri skolgång idag. matte - sv - engelska - lunch - geografi - gympa. i och för sig var jag inte med på gympan eftersom jag INTE VILL BLI SJUKARE! så jag, rickard, sadek och robin (dem var nämligen inte heller med) tog oss en promenad till coop, ica, onoff & netto. då fick rickard en snilleblixt och bestämmde sig för att kasta snöboll på en lite dam som var x-antal meter ifrån oss. han missade men snöbollen landade precis framför hennes fötter... hon tog upp en mobil och började gå snabbt efter oss! vi började springa. genom snö&blask, vattenpölar och över gator fram till brankärrsgrillen där vi "gömde oss". snilleblixt var det ja. jag hade mina tygskor på mig och var genomblöt. men jag förlåter rickard, han bjöd trots allt på pommes :)

här sitter jag nu i min morgonrock, sockor och snorar. ska ta och krypa ner under en filt och kolla film snart. åh vad gott det skulle va med en kopp té också, får nog ta och fixa det med.
ta hand om er där ute!
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0