yr yr yr

insåg precis att det här blir mitt tredje inlägg idag, GRATTIS nu har ni något att läsa :)
tänkte bara lite kort berätta vad jag gjorde för en liten kort stund sen. mamma har börjat med blåbärssmoothies i en vecka nu så vi sörplar på här hemma. i alla fall så fick jag precis ett stor glas och suegn som jag är så sveper jag i mig allting. sedan fick jag den klara och ljusa idén att lägga mig på datorstolen med huvudet diglandes upp-och-ner mot golvet. låg så en liten stund och insåg snabbt att jag helt glömt bort min smoothie som precis lagt sig i lilla magen. upp fort som han och jävlar vad jag är yr nu! mår illa som satan och det snurrar i skallen. ska ta och söka upp doktor, har säkert hela hjärnan fylld med blåbärssmoothie.... :(

vad har vi att lära oss av det här då?
häng inte upp-och-ner efter att ha druckit blåbärssmoothie

/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0