dött

hej gullisar!
väldigt länge sen, jag vet. men det ahr sina anledningar.

SKOLAN:
vi har haft nationella och prov och polenmöten all the time.

MAMMA MIA:
tog precis slut idag efter tre lyckade föreställningar. har haft fullt upp med träningar, sång och scenarbete.

HELLMANS:
jobbar HELA TIDEN känns det som! tar verkligen aldirg slut

ehm ja. det rullar i alla fall vidare och ska försöka börja skriva mer så mycket som jag hinner. min dator har gått sönder också så jag lånar pappas och den är inte alltid ledig om man säger så... men så ofta jag kan ska jag uppdat. i alla fall :)
vad annars då?
jag har gått moppekurs med paulina. fick hem våra papper idag på att vi klarat det så förhoppningsvis i helgen så blir det att börja åka. hihi we looove!

vi hörs!
/ linda

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud va duktig du var på mamma

mia, vilken otroligt bra sångröst

du har :) <3

2009-05-07 @ 20:10:19

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0