fullspäckat

har vart ute i runtuna hela dagen hos karoline och haft det mysigt. sov över där igår och vi styrke-tränade nere i addes gym, tog en kvällspromenad, åt godis och pratade en hel del. idag var vi ute i ånsta med lukas, robert och senare också rickard (: vi åkte och hämtade honom ute i hans lant-boende. han har en skit söt katt som heter stuure som jag troligen tänker kidnappa nästa gång jag är där.

nu är jag hemma och här är det fullt hus. min kusin & hennes dotter är här och som sagt det är fullt hus. hon lilla vill leka med mig all the time och det har jag inte tid med överhuvudtaget. fördelarna är väl att hon gillar att städa så nu är det fin fint i mitt rum. appråpå mitt rum så ska det snart bli renovering. ny garderob & DUBBELSÄNG! i like.


nu ska jag leka flygplats med hon lilla... (Y)
/ linda


Kommentarer
Postat av: J U L I A

åh vad härligt med en dubbelsäng!;)

2009-05-22 @ 09:09:16
URL: http://byjulia.devote.se

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0