slöttslött&döttdött

herregud. jag gör ingenting på dagarna men är endå helt slut! har det här kvar att göra innan avslutningen:
- SO-prov på måndag
- Slutuppgift Bild, måla ett paket
- Slutuppgift Geografi, jämnföra ett i-land med ett u-land
- Slutuppgift Fysik, skriva om vattenkraft eller vad det var
kul att min energi är heeeelt borta!

idag tog jag&paulina oss iväg till norrpan för att shoppa efter skolan. hitatde klänning tills imorn då det är bal och även två linnen. slänger upp det om några dagar framöver :)
nu ska jag sätta mig och göra klart josefins blogg-design eftersom den bara är halvfärdig (Y)

pussar
/ linda

Kommentarer
Postat av: josefin

du är bäst min plutt (a) <3

2009-05-27 @ 20:37:07

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0