vi steker, vi glider, vi njuter



herregud, VÄDRET! jag kan verkligen inte blogga när solen steker och ligger på 34 grader?! jag har verkligen bara, som rubriken säger, stekt glidit njutit av allt. sommarn är här och åh vad livet är bra! 

fredag:
hände inte mycket, tog tag i att städa lite...

lördag:
plugg och en massa stek på förmiddagen för att sedan ta mig ner till torget för demostration. deomstration mot att syskonen Nayels morbror ska utvisas. där träffade vi emma & peter så dem två + jag, paulina och robert tog oss till surprice för att äta glaaasss. efter en stunds njutande blev det bestämmt att ta oss ner till vallarna där vi bara njöt av solen och funderade hur i helvete man kommer upp på slottstaket ? emma lämnade oss och martin joinade oss och så tog vi oss till citygrillen för att njuta av pizza&kebab i soolen. mumma sommarn. paulina och jag drog oss hem till henne för att äta hennes oljliga pommes och sen blev det kvälls promenad med sebastian & gustav.

söndag:
jobb. tack till gud och alla allsmäktiga gudar att det finns hellmanstjejer. guldvärda! ina, ida och en ny therese fick glädja min dag även fast solen sken utomhus...

nu sitter jag här och luktar aaapa. ska hoppa in i duschen snart och sen har ångest för att jag inte pluggat så mycket osm jag borde till morgondagens so-prov...
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0